Vista normal
Vista MARC
Designing for science : implications from everyday, classroom, and professional settings / Edited by Kevin Crowley ; Christian D. Schunn ; Takeshi Okada
Ligado a: Intenet epistemology : contributions of new information technologies to scientific researchLigado a: The role of hypothesis formation in a community of psychologyLigado a: Facets of students thinking : designing to cross the gap from research to standards-based practiceLigado a: Everyday activuty and the development of scientific thinkingLigado a: Epistemologically authentic scientific reasoningLigado a: High throughput discovery : search and interpretation on the path to new drugsLigado a: Developing reflective inquiry practices : a case study of software, the teacher, and studentsLigado a: Reconsidering the role of experiment in science educationLigado a: From cognition to instruction to cognition : a case study in elementary school science instructionLigado a: Complexity, emergence, and synthetic models in science educationLigado a: Scientific Thinking : a cognitive-historical ApproachLigado a: What scientific thinking reveals about the nature of cognitionLigado a: Acquiring expertise in science : explorations of what, when, and howLigado a: The rhythms of scientific thinking : a study of collaboration in an earthquake microworldLigado a: Explanatory conversations and young children's developing scientific literacyLigado a: Seek and ye shall find : how curiosity engenders discoveryIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2001Descrição: XIV, 498 p. : il.ISBN: 0805834745.Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação | Pensamento | Ciência | Educação | Avaliação | Raciocínio | Pesquisa | Métodos | Epistemologia | Literacia Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar | 3560 - Dinâmica da Sala de Aula Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 CROW1 | Disponível | 14623 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.