Vista normal Vista MARC

Designing for science : implications from everyday, classroom, and professional settings / Edited by Kevin Crowley ; Christian D. Schunn ; Takeshi Okada

Ligado a: Intenet epistemology : contributions of new information technologies to scientific researchLigado a: The role of hypothesis formation in a community of psychologyLigado a: Facets of students thinking : designing to cross the gap from research to standards-based practiceLigado a: Everyday activuty and the development of scientific thinkingLigado a: Epistemologically authentic scientific reasoningLigado a: High throughput discovery : search and interpretation on the path to new drugsLigado a: Developing reflective inquiry practices : a case study of software, the teacher, and studentsLigado a: Reconsidering the role of experiment in science educationLigado a: From cognition to instruction to cognition : a case study in elementary school science instructionLigado a: Complexity, emergence, and synthetic models in science educationLigado a: Scientific Thinking : a cognitive-historical ApproachLigado a: What scientific thinking reveals about the nature of cognitionLigado a: Acquiring expertise in science : explorations of what, when, and howLigado a: The rhythms of scientific thinking : a study of collaboration in an earthquake microworldLigado a: Explanatory conversations and young children's developing scientific literacyLigado a: Seek and ye shall find : how curiosity engenders discoveryAutor secundário: Crowley, Kevin, ed.;Schunn, Christian D., ed.;Okada, Takeshi, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2001Descrição: XIV, 498 p. : il.ISBN: 0805834745.Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação | Pensamento | Ciência | Educação | Avaliação | Raciocínio | Pesquisa | Métodos | Epistemologia | Literacia Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar | 3560 - Dinâmica da Sala de Aula Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 CROW1 Disponível 14623

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.