Vista normal
Vista MARC
What research has to say about reading instruction / Edited by Alan E. Farstrup, S. Jay Samuels
Ligado a: The new literacies : research on reading instruction with the internetLigado a: Metacognition and self-regulated comprehensionLigado a: Research on reading / learning disability interventionsLigado a: Reading comprehension strategies and teacher preparationLigado a: Effective practices for developing reading comprehensionLigado a: Making a difference in adolescents school lives : visible and invisible aspects of content area readingLigado a: Reading fluency : its development and assessmentLigado a: The place of word consciousness in a research-based vocabulary programLigado a: The role of phonemic awareness in learning to readLigado a: What we know about how to teach phonicsLigado a: The importance of effective early interventionLigado a: Home and school together : helping beginning readers succeedLigado a: Holistic, integrated approaches to reading and language arts instruction : the constructivist framework of an instructional theoryLigado a: What reading research says : the promises and limitations of applying research to reading educationLigado a: There is more to effective reading instruction than researchIdioma: .País: Estados Unidos.Menção da edição: 3rd edPublicação: Newark : International Reading Association, 2002Descrição: VIII, 440 p. : il.ISBN: 0872071774.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Leitura | Instrução | Investigação | Intervenção Precoce | Aprendizagem | Ensino | Avaliação | Dificuldades de Aprendizagem | Literacia | Educação | Professor | Estratégias | Adolescência | Compreensão Classificação: 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 FARS1 | Disponível | 14633 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.