`` ``
Vista normal Vista MARC

What research has to say about reading instruction / Edited by Alan E. Farstrup, S. Jay Samuels

Ligado a: The new literacies : research on reading instruction with the internetLigado a: Metacognition and self-regulated comprehensionLigado a: Research on reading / learning disability interventionsLigado a: Reading comprehension strategies and teacher preparationLigado a: Effective practices for developing reading comprehensionLigado a: Making a difference in adolescents school lives : visible and invisible aspects of content area readingLigado a: Reading fluency : its development and assessmentLigado a: The place of word consciousness in a research-based vocabulary programLigado a: The role of phonemic awareness in learning to readLigado a: What we know about how to teach phonicsLigado a: The importance of effective early interventionLigado a: Home and school together : helping beginning readers succeedLigado a: Holistic, integrated approaches to reading and language arts instruction : the constructivist framework of an instructional theoryLigado a: What reading research says : the promises and limitations of applying research to reading educationLigado a: There is more to effective reading instruction than researchAutor secundário: Farstrup, Alan E., Ed.;Samuels, S. Jay, Ed.Idioma: .País: Estados Unidos.Menção da edição: 3rd edPublicação: Newark : International Reading Association, 2002Descrição: VIII, 440 p. : il.ISBN: 0872071774.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Leitura | Instrução | Investigação | Intervenção Precoce | Aprendizagem | Ensino | Avaliação | Dificuldades de Aprendizagem | Literacia | Educação | Professor | Estratégias | Adolescência | Compreensão Classificação: 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 FARS1 Disponível 14633

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.