Vista normal Vista MARC

Learning to spell : research, theory, and practice across languages / compil. Charles Perfetti ; co-aut. Laurence Rieben ; co-aut. Michel Fayol

Ligado a: Beginning reading and spelling acquisition in french : a logitudinal studyLigado a: Foundations of orthographic developmentLigado a: Relations between word-search strategies and word-copying strategies in children aged 5 to 6 years oldLigado a: Interactions in the development of reading ans spelling : stages, strategies, and exchange of knowledgeLigado a: Learning to read and learning to spell are one and the same, almostLigado a: Children's use of analogy in learning to read and to spellLigado a: Inhibition of polygraphic consonants in spelling hebrew : evidence for recurrent assembly of spelling and phonology in...Ligado a: Why spelling is more difficult than readingLigado a: Spelling and grammar : the necsed moveLigado a: Learning to spell in the classroomLigado a: Lexical spelling processes in reading disabled french-speaking childrenLigado a: Development of the understanding of number morphology in written frenchLigado a: How learning to spell german differs from learning to spell englishLigado a: Spelling acquisition in englishLigado a: Cognitive neuropsychology of spellingLigado a: Psycholinguistics of spelling and readingLigado a: From writing to ortography : the functions and limits of the notion of systemAutor secundário: Perfetti, Charles;Rieben, Laurence;Fayol, MichelPublicação: Mahwah : Lowrence Erlbaum, 1997Descrição: 370 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Coleção Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 PERF1 Disponível 11372
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA BEJA E PERF1 Retirado temporariamente B840

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.