`` ``
Vista normal Vista MARC

Cognition and instruction : twenty-five years of progress / Edited by Sharon M. Carver ; David Klahr

Ligado a: Progress then and nowLigado a: Affect and effect in cognitive approaches to instructionLigado a: Supporting the improvement of learning and teaching in social and institutional contextLigado a: A third metaphor for learning : toward a deweyan form of transactional inquiryLigado a: Themes in cognitive science and educationLigado a: Cognition and instruction : enriching the laboratory school experience of children, teachers, parents, and undergraduatesLigado a: A collaborative convergence on studying reasoning processes : a case study in statisticsLigado a: Tools to assist learning by doing : achievement and assessing efficient technology for learningLigado a: BGuILE : strategic and conceptual scaffolds for scientific inquiry in biology classroomsLigado a: What role do cognitive architectures play in intelligent tutoring systems?Ligado a: Learning to research about learningLigado a: Cognition, instruction, and the quest for meaningLigado a: The interplay of first-hand and second-hand investigations to model and support the development of scientific knowledge and reasoningLigado a: The role of the teacher in making sense of classroom experiences and effecting better learningLigado a: Cognitive development and science education : ships that pass in the night or beacons of mutual illuminationLigado a: Similarity of form and substance : modeling material kindLigado a: Psychological models for the development of mathematical understanding : rational numbers and functionsAutor secundário: Carver, Sharon M., ed.;Klahr, David, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2001Descrição: XXIII, 522 p. : il.ISBN: 0805838244.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Cognição | Instrução | Modelos | Matemáticas | Desenvolvimento Cognitivo | Professores | Aprendizagem | Raciocínio | Inteligência | Biologia | Sala de Aula | Afecto | Estratégia | Contexto Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 CARV1 Disponível 14625

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.