Vista normal Vista MARC

Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning / ed. L. Verschaffel, E. De Corte, G. Kanselaar, M. Valcke

Ligado a: Using representational tools to support historical reasoning in CSCLLigado a: The impact of external graphical representations in different knowledge domains : is there a domain effect?Ligado a: Learner control over information presentation in powerful electronic learning rnvironments used in physics educationLigado a: Teaching-learning invironments and student learning in electronic engineeringLigado a: Teaching percentages in the primary school : a four country comparative studyLigado a: Improving procedural transfer in mathematics with interactive animationsLigado a: Remedying secondary school students illusion of linearity : developing and evaluating a powerful learning environmentLigado a: Collaboration in small group mathematics problem solving : a case studyLigado a: Using mathematical symbols at the beginning of arithmetical and algebraic larningLigado a: Does social interaction influence 3-year-old children's tendency to focus on numerosity? : a quasi-experimentl study in day careLigado a: Engagement in learning : designing learning environments that are really usedLigado a: On learning environments that foster subject-matter competenceLigado a: The problem of knowledge in the design of learning environmentsAutor secundário: Verschaffel, L., ed.;De Corte, E., ed.;Valcke, M., ed.;Kanselaar, G., ed.Idioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Leuven : Leuven University Press, 2005Descrição: 258 p.ISBN: 905867469X.Coleção: Studia Paedagogica, 41Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação | Aprendizagem | Estratégia de Aprendizagem | Conceitos | Matemática | Resolução de Problemas | Desenvolvimento Curricular | Raciocínio | Ensino Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 VERS1 Disponível 16268

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.