Vista normal
Vista MARC
Motivation and self-regulated learning : theory, research, and applications / ed. Dale H. Schunk, Barry J. Zimmerman
Ligado a: The motivational roles of cultural differences and cultural identity in self-regulated learningLigado a: Gender, self-regulation, and motivationLigado a: The motivational role of adaptative help seeking in self-regulated learningLigado a: The weave of motivation and self-regulated learningLigado a: Goal setting : a key proactive source of academic self-regulationLigado a: Attributions as motivators of self-regulated learningLigado a: Understanding and promoting : autonomous self-regulation : a self-determination theory perspectiveLigado a: Work habits and self-regulated learning : helping students to find a will from a wayLigado a: The role of achievement values i the regulation of achievement behaviorsLigado a: Promoting self-regulated learning : a motivational analysisLigado a: Motivational role of self-efficacy beliefs in self-regulated learningLigado a: Interests and self-regulation : relationships between two variables that influence learningLigado a: Self-regulation of achievement goal pursuitLigado a: Self-theories motivate self-regulated learningLigado a: Motivation : an essential dimension of self-regulated learningIdioma: Inglês.País: Reino Unido.Publicação: New York : Routledge, 2009Descrição: 416 p.ISBN: 0805858989.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Motivação | Auto-regulação | Aprendizagem | Auto-eficácia | Género | Atribuição Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 SCHU/D1 | Disponível | 18595 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.