Vista normal
Vista MARC
Handbook of motivation at school / ed. Kathryn R. Wentzel, Allan Wigfield
Ligado a: Commentary : what can we learn from a synthesis of research on teaching, learning, and motivation?Ligado a: Teacher's self-efficacy beliefsLigado a: Motivation and learning disabilitiesLigado a: Emotions at schoolLigado a: Motivation and achievement in physical educationLigado a: Understanding motivation in mathematics : what is happening in classrooms?Ligado a: Reading motivationLigado a: Beliefs about learning in academic domainsLigado a: Commentary : the role o environment in contextual and social influences on motivation : generalities, specificities, and causalityLigado a: Achievement motivation in racial and ethnic contextLigado a: Gender and motivationLigado a: School as a context of student motivation and achievementLigado a: Teacher expectations and self-fulfilling propheciesLigado a: Peers and motivationLigado a: Students relationships with teachers as motivationaol contextsLigado a: Parenting and children's motivation at schoolLigado a: Commentary : building on a strong foundation : five pathways to the next level of motivational theorizingLigado a: Motives to self-regulate learning : a social cognitive accountLigado a: Engagement and disaffection as organizational constructs in the dynamics of motivational developmentLigado a: Situational and individual interestLigado a: Promoting self-determined school engagement : motivation, learning, and well-beingLigado a: Self-worth theory : retrospection and prospectsLigado a: Self-theories and motivation : students beliefs about intelligenceLigado a: Goal-directed behavior in the classroomLigado a: Achievement goal theory : the past, present and futureLigado a: Expectancy-value theoryLigado a: Self-efficacy theoryLigado a: An attributional approach to motivation in schoolIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Routledge, 2009Descrição: 686 p.ISBN: 9780805862904.Coleção: Educational Psychology Handbook SeriesAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Motivação | Auto-eficácia | Educação | Comportamento na sala de aula | Influência social | Perspectivas dos professores | Género | Ensino | Aprendizagem | Emoções | Leitura | Educação fisica | Professores | Matemática Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar | 2360 - Motivação e Emoção Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Coleção | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | UIPDCE | E2 WENT/K1 | Disponível | 18593 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.