Vista normal
Vista MARC
Contemporary perspectives on reading and spelling / ed. Clare Wood, Vincent Connelly
Ligado a: Teaching children with severe learning difficulties : routes to word recognition using logopraphic symbolsLigado a: The cerebellar deficit theory of developmental dyslexia : evidence and implications for interventionLigado a: Does type of reading instruction have an influence on how readers process print?Ligado a: Enhancing word reading, spelling and reading comprehension skills with synthetic phonics teaching : studies in Scotland and EnglandLigado a: Metalinguistic and subcharacter skills in chinese literacy acquisitionLigado a: Using spelling knowledge in a word gameLigado a: do bilingual beginning readers activate the grapheme-phoneme correspondences of their two languages when reading in one language?Ligado a: How do children and adults conceptualise phoneme-letter relationshipsLigado a: Reading and spelling development in transparent alphabetic orthographies : points of convergence, divergence and arising issuesLigado a: What spelling errors have to tell about vocabulary learningLigado a: Viewing spelling in a cognitive context: underlying representations and processesLigado a: The acquisition of spelluing patternsLigado a: Children's reading comprehension difficulties : a consideration of the precursors and consequencesLigado a: Acquiring vomplex reading skills : an exploration of dissylabic readingLigado a: Auditory processing and developmental dyslexia : throwing the baby out with the bathwater?Ligado a: Phonological awareness : beyond phonemesLigado a: Comtemporary perspectives on reading and spellingIdioma: Inglês.País: Reino Unido.Publicação: Routledge : London, 2009Descrição: 292 p.ISBN: 9780415487176.Coleção: New Perspectives on Learning and InstructionAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Leitura | Aprendizagem | Linguagem | Ensino | Linguagem escrita | Dificuldades na leitura | Desenvolvimento da leitura Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 WOOD/C1 | Disponível | 18551 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.