Vista normal
Vista MARC
Metacognition in learning and instruction: theory, research and practice / Hope J. Hartman
Ligado a: Metacognition, abilities, and developing expertise: what makes an expert student?Ligado a: Matacognition and EFL / ESL readingLigado a: Enhancing self-monitoring durind self-regulated learning of speechLigado a: Metacognition in science teaching and learningLigado a: teaching metacognitivelyLigado a: Mathematics teaching as problem solving: a framework for studying teacher metacognition underlying instructional practice in mathematicsLigado a: Contextual differences in student motivation and self-regulated learning in mathematics, english and social studies classroomsLigado a: Cognitive, metacogtive, and motivational aspects of problem solvingLigado a: The ability to estimate knowledge and performance in college: a metacognitive analysisLigado a: Developing student's metacogtive knowledge and skillsLigado a: Metacognition in basic skills instructionLigado a: Promoting general metacognitive awarenessIdioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Dordrecht : Kluwer Academic Publishers, 2002Descrição: 287 p.ISBN: 079236838X.Coleção: Neuropsychology and cognitionAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Metacognição | Aprendizagem | Motivação | Cognição | Ensino | Matemática | Cultura | Mestria | Consciência | Competências Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 HART/H1 | Disponível | 19463 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.