`` ``
Vista normal Vista MARC

Reading engagement : motivating readers through integrated instruction / ed. John T. Guthrie ; Allan Wigfield

Ligado a: School change and literacy engagement : preparing teaching and learning environmentsLigado a: Incentives and intrinsic motivation to readLigado a: Starting right : strategies for engaging young literacy learnersLigado a: Ownership, literacy achievement, and students of diverse cultural backgroundsLigado a: Integrating science and literacy experiences to motivate student learningLigado a: Characteristics of classsrooms that promote motivations and strategies for learningLigado a: The role of responsive teaching in focusing reader motivationLigado a: Teacher perceptions of student motivation and their relation to literacy learningLigado a: The pull of the text and the process of involvement in readingLigado a: Motivation, volition, and collaborative innovation in classroom literacyLigado a: Developing self-efficacious readers and writers : the role of social and self-regulatory processesLigado a: Reading Engagement : a rationale for theory and teachingAutor secundário: Guthrie, John T., ed.;Wigfield, Allan, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Menção da edição: 2nd edPublicação: Newark : International Reading Association, 1998Descrição: IX, 243 p. : il.ISBN: 0872071480.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Leitura | Motivação | Literacia | Auto-eficácia | Desenvolvimento | Escrita | Sala de Aula | Professor | Ensino | Aprendizagem | Estratégias | Cultura | Interacção social | Expectativas | Contexto | Programas | Escola | Percepções Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 GUTH2 Disponível 14634

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.