Vista normal
Vista MARC
Reading engagement : motivating readers through integrated instruction / ed. John T. Guthrie ; Allan Wigfield
Ligado a: School change and literacy engagement : preparing teaching and learning environmentsLigado a: Incentives and intrinsic motivation to readLigado a: Starting right : strategies for engaging young literacy learnersLigado a: Ownership, literacy achievement, and students of diverse cultural backgroundsLigado a: Integrating science and literacy experiences to motivate student learningLigado a: Characteristics of classsrooms that promote motivations and strategies for learningLigado a: The role of responsive teaching in focusing reader motivationLigado a: Teacher perceptions of student motivation and their relation to literacy learningLigado a: The pull of the text and the process of involvement in readingLigado a: Motivation, volition, and collaborative innovation in classroom literacyLigado a: Developing self-efficacious readers and writers : the role of social and self-regulatory processesLigado a: Reading Engagement : a rationale for theory and teachingIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Menção da edição: 2nd edPublicação: Newark : International Reading Association, 1998Descrição: IX, 243 p. : il.ISBN: 0872071480.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Leitura | Motivação | Literacia | Auto-eficácia | Desenvolvimento | Escrita | Sala de Aula | Professor | Ensino | Aprendizagem | Estratégias | Cultura | Interacção social | Expectativas | Contexto | Programas | Escola | Percepções Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 GUTH2 | Disponível | 14634 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.