Vista normal Vista MARC

Advances in motivation and achievement / ed. Paul R. Pintrich ; Martin L. Maehr

Ligado a: ssues in the assessment of motivation in students from ethnic minority populationsLigado a: Systematic research synthesis on motivationLigado a: The use of multi-level modeling to study individual change and context effects in achievement motivationLigado a: Individual differences and developmental trends in motivation : integrating person-centered and variable-centered methodsLigado a: Dynamic assessment as a key to unmderstanding student motivation in a classroom contextLigado a: In their own words : students and teachers talk about learning and schoolingLigado a: Methodological issues and advances in researching tactics, strategies, and self-regulated learningLigado a: The on-line motivation questionnaire : a self-report instrument to assess students' context sensivityLigado a: Dynamic measures for studying interest and learningLigado a: An information processing account of implicit motive arousalAutor secundário: Pintrich, Paul R., ed.;Maehr, Martin L., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Amsterdam : JAI, 2002Descrição: 381 p.ISBN: 0762308192.Nota de conteúdo: Vol.12 : New directions in measures and methods Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação | Metodologia | Aprendizagem | Estratégia | Motivação | Identidade Étnica | Avaliação Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 AMA12 Disponível 15722
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 AMA12A Disponível 15636

Vol.12 : New directions in measures and methods

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.