Vista normal
Vista MARC
Writing systems and cognition : perspectives from psychology. physiology, linguistics, and semiotics / ed. W. C. Watt
Ligado a: Handwriting and the writing handLigado a: Sensory and motor functions of the handLigado a: On the interaction of Greek orthography and phonology : consonent cluster in the syllabic scriptsLigado a: Forerunners of writing : the social implicationsLigado a: Hieratic is beautiful : ancient egyptian calligraphy revisitedLigado a: Empirical methods for evaluating generative semiotic models : an application to the Roman majusculesLigado a: Curves as anglesLigado a: Developmental morphographemics IILigado a: Some thoughts on a historico-genetic theory of the lettershapes of our alphabetLigado a: Some thoughts on a historico-genetic theory of the lettershapes of our alphabetLigado a: Some graphotactic constraintsLigado a: Spelling as cultureLigado a: A note on teaching writing to Rio slum-childrenLigado a: Predicting reading ability from the invented spellings of kindergarten childrenLigado a: Orthography, reading disability, and cerebral organizationIdioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Dordrecht : Kluwer Academic Publishers, 1994Descrição: 461 p.ISBN: 0792325923.Coleção: Neuropsychology and cognition, Vol.6Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Fisiologia | Linguistica | Semiótica | Escrita | Leitura | Aprendizagem | Ensino | Cognição Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 WATT1 | Disponível | 18658 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.