Vista normal Vista MARC

Writing systems and cognition : perspectives from psychology. physiology, linguistics, and semiotics / ed. W. C. Watt

Ligado a: Handwriting and the writing handLigado a: Sensory and motor functions of the handLigado a: On the interaction of Greek orthography and phonology : consonent cluster in the syllabic scriptsLigado a: Forerunners of writing : the social implicationsLigado a: Hieratic is beautiful : ancient egyptian calligraphy revisitedLigado a: Empirical methods for evaluating generative semiotic models : an application to the Roman majusculesLigado a: Curves as anglesLigado a: Developmental morphographemics IILigado a: Some thoughts on a historico-genetic theory of the lettershapes of our alphabetLigado a: Some thoughts on a historico-genetic theory of the lettershapes of our alphabetLigado a: Some graphotactic constraintsLigado a: Spelling as cultureLigado a: A note on teaching writing to Rio slum-childrenLigado a: Predicting reading ability from the invented spellings of kindergarten childrenLigado a: Orthography, reading disability, and cerebral organizationAutor secundário: Watt, W. C., ed.Idioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Dordrecht : Kluwer Academic Publishers, 1994Descrição: 461 p.ISBN: 0792325923.Coleção: Neuropsychology and cognition, Vol.6Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Fisiologia | Linguistica | Semiótica | Escrita | Leitura | Aprendizagem | Ensino | Cognição Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 WATT1 Disponível 18658

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.