Vista normal
Vista MARC
Intentional conceptual change / ed. Gale M. Sinatra, Paul R. Pintrich
Ligado a: Future directions for theory and research on intentional conceptual changeLigado a: When is conceptual change intended? a cognitive-sociocultural viewLigado a: Exploring the relationships between conceptual change and intentional learningLigado a: Achievement goals and intentional conceptual changeLigado a: Learning about biologgical evolution: a special case of intentional conceptual changeLigado a: Conceptual change in response to persuasive messagesLigado a: J's epistemological stance and strategiesLigado a: Personal epistemologies and intentional conceptual changeLigado a: Interest, epistemological belief, and intentional conceptual changeLigado a: The role of domains-specific knowledge in intentional conceptual changeLigado a: Metacognitive aspects of student's reflective discourse : implications for intentional conceptual change teaching and learningLigado a: Acunpuncture, incommensurability, and conceptual changeLigado a: Self-explanation: enriching a situation model or repairing a domain model?Ligado a: Influences on intentional conceptual changeLigado a: The role of intentions in conceptual change learningIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2003Descrição: 479 p.ISBN: 0805838252.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Aprendizagem | Intenção | Conceito | Mudança | Metacognição | Estratégia | Motivação Classificação: 3550 - Aprendizagem Escolar | 3500 - Psicologia Educacional | 2340 - Processos Cognitivos Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Imagem da capa | Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 SINA1 | Disponível | 19117 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.