Vista normal Vista MARC

Context, cognition, and deafness / ed. M. Diane Clark, Marc Marschark, Michael Karchmer

Ligado a: Context, cognition, and deafness : planning the research agendaLigado a: Social change and conflict : context for research on deafnessLigado a: Emotional development in deaf children : facial expressions, display rules, and theory of mindLigado a: Theory of mind development in deaf childrenLigado a: Vocabulary development of deaf and hard of hearing childrenLigado a: Understanding language and learning in deaf childrenLigado a: Cognition and language in italian deaf preschoolers of deaf and hearing familiesLigado a: The impact of sign language expertise on visual perceptionLigado a: The clinical assessment of deat people's cognitive abilitiesLigado a: Deafness, cognition, and languageLigado a: Interdisciplinary perspectives on context, cognition, and deafness : an introductionAutor secundário: Clark, M. Diane, ed.;Marschark, Marc, ed.;Karchmer, Michael, ed.Idioma: Português.País: Portugal.Publicação: Washington : Gallaudet University, 2001Descrição: XIV, 206 p.ISBN: 1563681056.Assunto - Nome comum: Educacao Especial | Surdos | Desenvolvimento | Cognição | Desenvolvimento da criança | Linguagem | Aprendizagem | Emoção | Expressões Faciais | Avaliação Classificação: 3570 - Educação Especial | 3380 - Reabilitação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E1 CLAR/M1 Disponível 16743

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.