Vista normal Vista MARC

Personality, stress and coping: implications for education / ed. Gretchen M. Reevy, Erica Frydenberg

Ligado a: Personality hardiness as a pathway to resielce under educational stressesLigado a: Building inner resilience in teachers and studentsLigado a: You are who you are: a mixed method study of affectivity and emotional regulation in curbing teacher burnoutLigado a: Personality traits, preventive coping, and self-care in master's level counselor trainingLigado a: Relationships of big five traits and coping mechanisms with college grade point averageLigado a: Implict theories of personality, stress, and coping of chinese nursing studentsLigado a: College student's meaning making following sgnificante lossLigado a: Optimism, emotional support, and depression among first-year university students: implications for psychological functionong within the educational settingLigado a: The relationship between positive development during the transation to adulthood and education, temperament, and personalityLigado a: Understanding adolescent risk taking behavior: exploring the motivations, personalities and coping styles of young people in a school-based populationLigado a: Coping styles and anxiety among gemale victims of bullyingLigado a: Implicit theories of personality predict motivation to use prosocial coping responses after bullying in high schoolLigado a: The relationship between coping strategies, decision-coping patterns, and self-efficacy in adolescenceLigado a: Adolescent coping styles and task-specific responses: does style roreshadow action?Autor secundário: Reevy, Gretchen M., ed.;Frydenberg, Erica, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Charlotte : Information Age Publishing, 2011Descrição: 323 pISBN: 9781617355233.Coleção: Research on Stress and coping in educationAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Personalidade | Estrategia de Coping | Stress | Professores | Tomada de decisão | Estratégias | Ensino | Aprendizagem Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Coleção Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA UIPDCE E2 REEV1 Disponível 19545

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.