Vista normal Vista MARC

Dynamic assessment : an international approach to evaluating learning potential / Edited by Carol Schneider Lidz

Ligado a: State of the art and future directionsLigado a: Cognitive deficiences revisitedLigado a: Dynamic assessment as a nondiscriminatory procedureLigado a: The training of dynamic assessorsLigado a: The learning potential assessment device : from philosophy to practiceLigado a: Assessing deaf childrenLigado a: A comprehensive appraoch to assessing intelelctually handicapped childrenLigado a: The preschool learning assessment device : extension of a static approachLigado a: Assessing the young child : children's analogical thinking modifiabilityLigado a: Assessing the learning potential of kindergarten and primary-age childrenLigado a: relatuing learning styles to learning capabilityLigado a: Group administration of the LPADLigado a: Measures for assessing learning potentialLigado a: Toward development of a psychometric approachLigado a: Implications of Vygotsky's theories for dynamic assessmentLigado a: Linking dynamic assessment with school achievementLigado a: The validity of learning potential assessmentLigado a: Prerequisites for assessment of learning potential : the LPAD modelLigado a: Historical perspectivesAutor secundário: Lidz, Carol Schneider, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Guilford Press, 1987Descrição: 511 p.ISBN: 0898626951.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 LIDZ1 Disponível 15828

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.