Vista normal
Vista MARC
Dynamic assessment : an international approach to evaluating learning potential / Edited by Carol Schneider Lidz
Ligado a: State of the art and future directionsLigado a: Cognitive deficiences revisitedLigado a: Dynamic assessment as a nondiscriminatory procedureLigado a: The training of dynamic assessorsLigado a: The learning potential assessment device : from philosophy to practiceLigado a: Assessing deaf childrenLigado a: A comprehensive appraoch to assessing intelelctually handicapped childrenLigado a: The preschool learning assessment device : extension of a static approachLigado a: Assessing the young child : children's analogical thinking modifiabilityLigado a: Assessing the learning potential of kindergarten and primary-age childrenLigado a: relatuing learning styles to learning capabilityLigado a: Group administration of the LPADLigado a: Measures for assessing learning potentialLigado a: Toward development of a psychometric approachLigado a: Implications of Vygotsky's theories for dynamic assessmentLigado a: Linking dynamic assessment with school achievementLigado a: The validity of learning potential assessmentLigado a: Prerequisites for assessment of learning potential : the LPAD modelLigado a: Historical perspectivesIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Guilford Press, 1987Descrição: 511 p.ISBN: 0898626951.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 LIDZ1 | Disponível | 15828 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.