Vista normal
Vista MARC
Learning from research on teaching : perspective, methodology, and representation / ed. Jere Brophy, Stefinee Pinnegar
Ligado a: Policy-oriented research on literacy standards and assessmentLigado a: Policy and instruction : what is the relationship?Ligado a: Intergenerational literacy within familiesLigado a: Family literacyLigado a: A multicultural perspective on policies for improving literacy achievement : equity and excellenceLigado a: Looking at ourselves : professional development as self-studyLigado a: Video ethnography and teachers cognitive activitiesLigado a: Living in tension : negotiating a curriculum of lives on the professional knowledge landscapeLigado a: Theatrical representations of teaching as performanceLigado a: Learning to teach with theatre of the oppressesLigado a: The positioning of preservice teacher candidates entering teacher educationLigado a: Pre-service teachers images of teachingLigado a: Building a self-reflective community : teacher development with exemplar teachersLigado a: A representative journey of teachers perceptions of self : a readers theaterLigado a: Teachers personal models of instructional designLigado a: Letters from my grand-students : recommendations for future teachersLigado a: Student-led parent conferencesLigado a: Listening to preservice teachers perceptions and representations of teacher education programsIdioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Amsterdam : Boston : Heidelberg et. al. : Elsevier, 2005Descrição: XVII, 428 p. : quadrosColeção: Advances in research on teaching, vol. 11Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3530 - Métodos de Ensino Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 BROP13 | Disponível | 16714 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.