Vista normal Vista MARC

Learning from research on teaching : perspective, methodology, and representation / ed. Jere Brophy, Stefinee Pinnegar

Ligado a: Policy-oriented research on literacy standards and assessmentLigado a: Policy and instruction : what is the relationship?Ligado a: Intergenerational literacy within familiesLigado a: Family literacyLigado a: A multicultural perspective on policies for improving literacy achievement : equity and excellenceLigado a: Looking at ourselves : professional development as self-studyLigado a: Video ethnography and teachers cognitive activitiesLigado a: Living in tension : negotiating a curriculum of lives on the professional knowledge landscapeLigado a: Theatrical representations of teaching as performanceLigado a: Learning to teach with theatre of the oppressesLigado a: The positioning of preservice teacher candidates entering teacher educationLigado a: Pre-service teachers images of teachingLigado a: Building a self-reflective community : teacher development with exemplar teachersLigado a: A representative journey of teachers perceptions of self : a readers theaterLigado a: Teachers personal models of instructional designLigado a: Letters from my grand-students : recommendations for future teachersLigado a: Student-led parent conferencesLigado a: Listening to preservice teachers perceptions and representations of teacher education programsAutor secundário: Brophy, Jere, ed.;Pinnegar, StefineeIdioma: Inglês.País: Países Baixos.Publicação: Amsterdam : Boston : Heidelberg et. al. : Elsevier, 2005Descrição: XVII, 428 p. : quadrosColeção: Advances in research on teaching, vol. 11Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3530 - Métodos de Ensino Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 BROP13 Disponível 16714

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.