Vista normal
Vista MARC
Building academic suceess on social and emotional learning : what does the research say? / Joseph E. Zins, et al.
Ligado a: Recommendations and conclusions : implications for practice, training, research, and policyLigado a: Community in school as key to student growth : findings from the child development projectLigado a: The PATHS curriculum : theory and research on neurocognitive development and school sucessLigado a: The resi«olving conflict creatively program : a school-based social and emotional learning programLigado a: Social development and social and emotional learningLigado a: Strategies to infuse social and emotional learning into academicsLigado a: Social And Emotional Learning in Teacher preparation standardsLigado a: Toward a broader education : social, emotional, and practical skillsLigado a: Family-school-peer relationsships : significance dfor social, emotional and academic learningLigado a: The three Cs of promoting soci<l and emotional learningLigado a: The learner-centered psychological principles : a framework for balancing academic achievement and social-emotional learning outcomesLigado a: The scientific base linking social and emotional learning to school sucessIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Teachers College, 2004Descrição: 244 p.ISBN: 0807744395.Coleção: The series on social emotional learningAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Aprendizagem | Aprendizagem Social | Educação | Emoção | Desenvolvimento Emocional | Estratégia de Aprendizagem | Aprendizagem Emocional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3373 - Serviços Sociais e Comunitários Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 ZINS1 | Disponível | 17620 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.