Vista normal Vista MARC

Building academic suceess on social and emotional learning : what does the research say? / Joseph E. Zins, et al.

Ligado a: Recommendations and conclusions : implications for practice, training, research, and policyLigado a: Community in school as key to student growth : findings from the child development projectLigado a: The PATHS curriculum : theory and research on neurocognitive development and school sucessLigado a: The resi«olving conflict creatively program : a school-based social and emotional learning programLigado a: Social development and social and emotional learningLigado a: Strategies to infuse social and emotional learning into academicsLigado a: Social And Emotional Learning in Teacher preparation standardsLigado a: Toward a broader education : social, emotional, and practical skillsLigado a: Family-school-peer relationsships : significance dfor social, emotional and academic learningLigado a: The three Cs of promoting soci<l and emotional learningLigado a: The learner-centered psychological principles : a framework for balancing academic achievement and social-emotional learning outcomesLigado a: The scientific base linking social and emotional learning to school sucessAutor secundário: Zins, Joseph, ed.;Weissberg, Roger P., ed.;Wang, Margaret C., ed.;Walberg, Herbert J., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Teachers College, 2004Descrição: 244 p.ISBN: 0807744395.Coleção: The series on social emotional learningAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Aprendizagem | Aprendizagem Social | Educação | Emoção | Desenvolvimento Emocional | Estratégia de Aprendizagem | Aprendizagem Emocional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 3373 - Serviços Sociais e Comunitários Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 ZINS1 Disponível 17620

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.