`` ``
Vista normal Vista MARC

Handbook of developmental disabilities / ed. Samuel L. Odom, et al

Ligado a: Reflections on the future of research in developmental disabilitiesLigado a: International perspectivesLigado a: Families as partners in educational decision making : current implementation and future directionsLigado a: Family impact in adulthoodLigado a: Families in context : influences on coping and adaptationLigado a: Psychotherapeutic medications and positive behavior supportLigado a: Mental health supports in developmental disabilitiesLigado a: Positive behavior support and developmental disabilities : a summary and analysis of researchLigado a: Adult social relationshipsLigado a: Indepedent livingLigado a: Living with support in the community : factors associated with quality-of-life outcomeLigado a: EmploymentLigado a: Transition and quality of lifeLigado a: Physical activity and youth with developmental disabilitiesLigado a: Augmentative and alternative communicationLigado a: Social interaction interventions : promoting socially supportive environments and teaching new skillsLigado a: Academic skills : reading and mathematicsLigado a: Inclusive educationLigado a: Advances in instructionLigado a: Communication intervention for young children with disabilities : naturalistic approaches to promoting developmentLigado a: Early intervention for children with autism spectrum disorderLigado a: Trends and issues in interventions for prescholers with developmental disabilitiesLigado a: Early intervention for infants and toddlers with development disabilitiesLigado a: Neuroscience of developmental disabilitiesLigado a: Advances in geneticsLigado a: General healthLigado a: Race, culture, and developmental disabilitiesLigado a: Public policy and developmental disabilities : a 35-year retrospective and a 5-year prospective based on the core concepts of disability policyLigado a: The construct of developmental disabilitiesAutor secundário: Odom, Samuel L., ed.;Horner, Robert H., ed.;Snell, Martha, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : The Guilford Press, 2007Descrição: 654 p.ISBN: 9781606232464.Assunto - Nome comum: Educação Especial | Deficiência | Desenvolvimento | Metodologia | Autismo | Educação inclusiva | Matemática | Aprendizagem | Intervenção precoce | Qualidade de vida | Ensino Classificação: 3570 - Educação Especial Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E1 ODOM2 Disponível 18838

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.