`` ``
Vista normal Vista MARC

Instructional models in reading / compil. David Stahl ; co-aut. David Hayes

Ligado a: Powerful models or powerful teachers? an argument for teacher-as-entrepreneurLigado a: Beyond individual response : toward a dialogical approach to literature instructionLigado a: Response-based reading instruction in the elementary gradesLigado a: Reading instruction in an integrated language perspective : collaborative interaction in classroom curriculum genresLigado a: Emergent-literacy perspective on reading instruction in kindergartenLigado a: Whole-language approaches to reading and writingLigado a: Fostering literate communities in school : a case for sociocultural approaches to reading instructionLigado a: Sociocultural model of reading instruction : the kamehameha elementary education programLigado a: Teaching from theory : decision making in reading recoveryLigado a: Creating readers who read for meaning and love to read : the benchmark school reading programLigado a: Reading, writing, and language arts in success for allLigado a: Cognitive strategy instruction in readingLigado a: Direct-instruction readingLigado a: Models of professional practice in teacher thinkingLigado a: Instructional models in reading : an introductionAutor secundário: Stahl, David;Hayes, DavidPublicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum, 1997Descrição: 386 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 STAH/S1 Disponível 10906

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.