Vista normal
Vista MARC
Teaching and learning in changing times / compil. Martin Hughes
Ligado a: ConclusionsLigado a: There were no facts in those days : chindrens ideas about historical explanationLigado a: Evidence in science educationLigado a: Progression in learning : issues and evidence in mathematics and scienceLigado a: Teaching and learning in the preschool periodLigado a: Importance of power-sharing in classroom learningLigado a: Grammar, language and classroom practiceLigado a: Competing conceptions of quality in social education : learning from the experience of the cross-curricular themesLigado a: Political contexts and school careersLigado a: Parents, teachers and the assessment of 7-year-oldsLigado a: Where does all the time go? changes in pupils experiences in year 2 classroomsPublicação: Cambridge : Blackwell, 1996Descrição: 214 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 HUGH2 | Disponível | 10896 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.