Vista normal
Vista MARC
Learning and teaching mathematics : an international perpective / compil. Terezinha Nunes ; co-aut. Peter Bryant
Ligado a: Didactic engineeringLigado a: Charming fractions or fractions being charmed?Ligado a: Mediating between concrete and abstractLigado a: Meaning mathematically with computersLigado a: Social interacions and mathematics learningLigado a: What children and teachers count as mathematicsLigado a: Learning arithmetic with an abacusLigado a: Happy birthday to you : early mathematical thinking of asian, south american, and u.s. childrenLigado a: Mathematical concepts at the secondary school level : the learning of algebra and functionsLigado a: Knowing about proportions in different contextsLigado a: Children's undertandings of turn and angleLigado a: Word probems : a vehicle for promoting authentic mathematical understanding and problem solving in the primary schoolLigado a: Mathematical understanding in the nursery school yearsLigado a: Systems of signs and mathematical reasoningLigado a: Nature of mathematical conceptsPublicação: Hove : Psychology Press, 1997Descrição: 443 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 NUNE2 | Disponível | 13307 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.