Vista normal
Vista MARC
Engaged reading : processes, practices, and policy implications / compil. John Guthrie ; co-aut. Donna Alvermann
Ligado a: Reading engagement and school reform : challenges for leadership in literacy educationLigado a: Modes of inquiry into studying engaged readingLigado a: Opportunities at home and in the community that foster reading engagementLigado a: Instructional considerations for literacy in middle and secondary schools : toward an integrated model of instructionLigado a: Readers in elementary classrooms : learning goals and instructional principles that can inform practiceLigado a: Engagement in reading : processes of motivated, strategic, knowledgeable, social readersLigado a: Understanding engagement : historical and political contextsPublicação: New York : Teachers College Press, 1999Descrição: 178 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 GUTH1 | Disponível | 13428 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.