Vista normal Vista MARC

Development of achievement motivation / Edited by Allan Wigfield ; Jacquelynne S. Eccles

Ligado a: Instructional practices and motivation during middle school (with special attention to science)Ligado a: Good instruction is motivatingLigado a: What do I need to do to succeed... when I don't understand what I'm doing!? : developmental influences on students adaptative help seekingLigado a: The development of academic self-regulation : the role of cognitive and motivational factorsLigado a: The contribution of social goal setting to children's school adjustmentLigado a: The development of goal orientationLigado a: Student interest and achievement : developmental issues raised by a case studyLigado a: The development of self-determination in middle childhood and adolescenceLigado a: Ethnicity, gender, and the development of achievement valuesLigado a: The development of competence beliefs, expectancies for sucess, and achievement values from childhood through adolescenceLigado a: The development of ability conceptionsLigado a: The developmental course of achievement motivation : a need-based approachLigado a: The development of academic self-efficacyAutor secundário: Wigfield, Allan, ed.;Eccles, Jacquelynne S., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: San Diego : Academic Press, 2001Descrição: XII, 366 p. : il.ISBN: 0127500537.Coleção: Educational Psychology SeriesAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Motivação | Auto-Eficácia | Desenvolvimento | Objectivos | Interesses | Adolescentes | Educação | Ensino | Aprendizagem | Capacidade | Género | Valores | Expectativas | Instrução Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 WIGF1 Disponível 14626

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.