Vista normal
Vista MARC
Development of achievement motivation / Edited by Allan Wigfield ; Jacquelynne S. Eccles
Ligado a: Instructional practices and motivation during middle school (with special attention to science)Ligado a: Good instruction is motivatingLigado a: What do I need to do to succeed... when I don't understand what I'm doing!? : developmental influences on students adaptative help seekingLigado a: The development of academic self-regulation : the role of cognitive and motivational factorsLigado a: The contribution of social goal setting to children's school adjustmentLigado a: The development of goal orientationLigado a: Student interest and achievement : developmental issues raised by a case studyLigado a: The development of self-determination in middle childhood and adolescenceLigado a: Ethnicity, gender, and the development of achievement valuesLigado a: The development of competence beliefs, expectancies for sucess, and achievement values from childhood through adolescenceLigado a: The development of ability conceptionsLigado a: The developmental course of achievement motivation : a need-based approachLigado a: The development of academic self-efficacyIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: San Diego : Academic Press, 2001Descrição: XII, 366 p. : il.ISBN: 0127500537.Coleção: Educational Psychology SeriesAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Motivação | Auto-Eficácia | Desenvolvimento | Objectivos | Interesses | Adolescentes | Educação | Ensino | Aprendizagem | Capacidade | Género | Valores | Expectativas | Instrução Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 WIGF1 | Disponível | 14626 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.