Vista normal
Vista MARC
Information literacy: progress, trends and challenges / ed. Luis Freeman
Ligado a: Information literacy and organizational theoryLigado a: Information literacy in the perspective of early school educationLigado a: information literacy in higher education: effects of study courses, teaching methods, scientific literacy and the use of information and communication technologiesLigado a: Open science challenges for information literacyLigado a: Education and psychology trends: impact on information literacyIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Nova Science, 2018Descrição: 138 p.ISBN: 9781536133783.Coleção: Education: emerging goals in the new millenniumAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3550 - Aprendizagem Escolar Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 FREE/L1 | Disponível | 20540 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.