Imagem de capa local
Imagem de capa local
Vista normal Vista MARC

Activity theory, authentic learning and emerging technologies : towards a transformative highereducation pedagogy / Ed. Vivienne Bozalek, et al.

Ligado a: Introduction to cultural-historical activity theory and tool meditationLigado a: Learning in sites of practice through a CHAT lensLigado a: The Anangu tertiary education perogram in remote northwest South AustraliaLigado a: Introduction to authentic learningLigado a: Learning to conduct research by doing : a case study in a postgraduate health education programLigado a: Authentic learning in a undergraduate reasearchn methodologies courseLigado a: Facilitating creative problem solving in the entrepreneurship curriculum through authentic learning activitiesLigado a: Introduction to emerging technologiesLigado a: Twenty-first-century pedagogies : portraits os south african higher educators using emerging technologiesLigado a: The affordances of three-dimensional virtual worlds sd suthntic learning environmentsLigado a: The case studies : CHAT in useLigado a: The case studies : emerging technologiesLigado a: Conclusion : towards a transformative higher education pedagogyAutor secundário: Bozalek, Vivienne, ed.;Ng'ambi, Dick, ed.;Wood, Denise, ed.;Herrington, Jan, ed.;Hardman, Joanne, ed.;Amory, Alan, ed.Idioma: Inglês.País: Reino Unido, Abingdon.Publicação: Abingdon : Routledge, 2016ISBN: 9781138703094.Coleção: Routledge Research in Higher EducationAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 BOZA1 Disponível 21329

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.

Clicar numa imagem para a ver no visualizador de imagens

Imagem de capa local