Vista normal
Vista MARC
Activity theory, authentic learning and emerging technologies : towards a transformative highereducation pedagogy / Ed. Vivienne Bozalek, et al.
Ligado a: Introduction to cultural-historical activity theory and tool meditationLigado a: Learning in sites of practice through a CHAT lensLigado a: The Anangu tertiary education perogram in remote northwest South AustraliaLigado a: Introduction to authentic learningLigado a: Learning to conduct research by doing : a case study in a postgraduate health education programLigado a: Authentic learning in a undergraduate reasearchn methodologies courseLigado a: Facilitating creative problem solving in the entrepreneurship curriculum through authentic learning activitiesLigado a: Introduction to emerging technologiesLigado a: Twenty-first-century pedagogies : portraits os south african higher educators using emerging technologiesLigado a: The affordances of three-dimensional virtual worlds sd suthntic learning environmentsLigado a: The case studies : CHAT in useLigado a: The case studies : emerging technologiesLigado a: Conclusion : towards a transformative higher education pedagogyIdioma: Inglês.País: Reino Unido, Abingdon.Publicação: Abingdon : Routledge, 2016ISBN: 9781138703094.Coleção: Routledge Research in Higher EducationAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | E2 BOZA1 | Disponível | 21329 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.