`` ``
Imagem de capa local
Imagem de capa local
Vista normal Vista MARC

Young children's cognitive development: interrelationships among executive functioning, working memory, verbal ability, and theory of mind / ed. Wolfgang Schneider, Ruth Schumann-Hengsteler, Beate Sodian

Ligado a: Executive functions, working memory, verbal ability, and theory of mind - does it all come together?Ligado a: Interrelationships among theory of mind, executive control, language development, and working memory in young children : a longitudinal analysisLigado a: Theory of mind, language, and executive functions in Autism: a longitudinal perspectiveLigado a: Theory of mind, working memory, and verbal ability in preshool children: the proposal of a relay race model of the developmental dependenciesLigado a: What fMRI can tell us about the ToM-EF connection : false beliefs, working memory, and inhibitionLigado a: The developmental relation of theory of mind and executive functions : a study of advanced theory of mind abilities in children with attention deficit hyperctivity disorderLigado a: The evolution of theory of mind: big brains, social complexity, and inhibitionLigado a: On the specificity of the relarion between executuve function and children's theories of mindLigado a: Theory of mind: the case for conceptual developmentLigado a: Hot and cool aspects of executive function : relations in early developmentLigado a: From rag(bag) to riches: measuring the developing central executiveLigado a: Working memory and its relevance for cognitive developmentLigado a: Introduction and overviewAutor secundário: Schneider, Wolfgang, ed.;Shumann-hengsteler, Ruth, ed.;Socian, Beate, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2005Descrição: 318 p.ISBN: 0805861432.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento | Desenvolvimento cognitivo | Memória de trabalho | Teoria da mente | Cognição | Desenvolvimento infantil | Competências verbais Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento | 2820 - Desenvolvimento Cognitivo e Desenvolvimento Perceptivo Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Imagem da capa Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA D SCHN/W1 Disponível 19113

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.

Clicar numa imagem para a ver no visualizador de imagens

Imagem de capa local