Vista normal
Vista MARC
Towards inclusive schools? / compil. Catherine Clark ; co-aut. Alan Dyson ; co-aut. Alan Millward
Ligado a: Effective organizational, instructional and curricular practices in inclusive schools and classroomsLigado a: Aftermath of the articulate debate : the invention of inclusive educationLigado a: Using school effectiveness knowledge for children with special needs - the problems and possibilitiesLigado a: Mapping inclusion and exclusion : concepts for all?Ligado a: Dialectical analysis, special needs and schools as organisationsLigado a: Special needs through school improvement : school improvement through special needsLigado a: Resources for regular schools with special needs students : an international perspectiveLigado a: Inclusive education : from policy to school implementationLigado a: Stress, morale and acceptance of change by special educatorsLigado a: Inclusion, paradigms, power and participationPublicação: London : David Fulton, 1997Descrição: 208 p.Assunto - Nome comum: Educação Especial Classificação: 3570 - Educação Especial Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online | Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Coleção | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E1 CLAR/C1 | Disponível | 10894 | |||
Indefinido | Biblioteca ISPA | BEJA | E CLAR1 | Retirado temporariamente | B843 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.