Vista normal
Vista MARC
Cognitive perspectives on peer learning / compil. Angela O'donnell ; co-aut. Alison King
Ligado a: Concluding remarksLigado a: Teachers as peer learners : professional development in an advanced computer learning environmentLigado a: Implications of cognitive approaches to peer learning for teacher educationLigado a: Role of the teacher in promoting cognitive processing during collaborative learningLigado a: Classroom choices from a cognitive perspective on peer learningLigado a: Fish called peer learning : searching for common themesLigado a: Structuring dyadic interaction through scripted cooperationLigado a: Designing collaborative contexts : lessons from three research programsLigado a: Developing produtive group interaction in moddle school mathematicsLigado a: Discourse patterns for mediating peer learningLigado a: Evolution of discourse during cross-age tutoringLigado a: Implications of vygotsky's theory for peer learningLigado a: Implications of piagetian theory for peer learningPublicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum, 1999Descrição: 358 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 ODON1 | Disponível | 12795 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.