`` ``
Vista normal Vista MARC

Handbook of psychological and educational assessment of children : intelligence, aptitude, and achievement / Cecil R. Reynolds, Randy W. Kamphaus

Ligado a: Assessment of children for intervention planning following traumatic brain injuryLigado a: Assessing the psychological and educational needs of children with moderate and severe mental retardationLigado a: Computerized AssessmentLigado a: Cognitive abilities and assessment of children with language impairmentLigado a: Assessment of creativity in children and adolescentsLigado a: Assessment of culturally and linguistic diverse childrenLigado a: Bias in assessment of aptitudeLigado a: Visual-motor assessment of childrenLigado a: Conceptual and technical problems in learning disability diagnosisLigado a: Clinical assessment of children's academin achievementLigado a: Assessing the witing abilities and instructional needs of studentsLigado a: Diagnostic achievement testing in readingLigado a: Advances in criterion-referenced testing methods and practicesLigado a: Mutifactored and cross-battery ability assessments : are they worth the effort?Ligado a: Biological approaches to the assessment of human intelligenceLigado a: Neuropsychological perspectives on the assessment of childrenLigado a: Comprehensive assessment and adoelscent memory : the wide range assessment of memory and learning, the test of memory and learning, and the California verbal learning test - children's versionLigado a: Assessing diverse populations with nonverbal tests of general intelligenceLigado a: Stanford-Binet Intelligence Scale : fourth edition (SB4) : evaluating the empirical bases for interpretationsLigado a: Clinical assessment practice with the Kaufman assessment battery for children (K-ABC)Ligado a: Preschool intellectual assessmentLigado a: assessing the intelligence of adolescents with the Kaufman adolescent and adult intelligence test (KAIT)Ligado a: Assessing the intelligence of adolescents with the Weschler Adult Intelligence Scale - Third Edition (WAIS-III)Ligado a: Clinical interpretation of the Wechsler Intelligence Scale for Children - Third Edition (WISC-III) index scoresLigado a: Legal and ethical issues in the assessment of childrenLigado a: A practical model for etst developmentLigado a: A history of the development of psychological and educational testingAutor secundário: Reynolds, Cecil R., ed.;Kamphaus, Randy W.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Menção da edição: 2nd edPublicação: New York : Guilford Press, 2003Descrição: 718 p.ISBN: 1572308834.Assunto - Nome comum: Psicometria | Psicologia Educacional | Avaliação | Inteligencia | Aptidão Academica | Avaliação Psicológica | Estilos de Aprendizagem | Realização Escolar | Educação Especial | Linguagem Classificação: 2227 - Avaliação em Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA C4 REYN2 Disponível 16682

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.