Vista normal
Vista MARC
Handbook of test development / ed. Steven M. Downing, Thomas M. Haladyna
Ligado a: Roles and importance of validity studies in test developmentLigado a: Evaluating testsLigado a: Technical reporting and documentationLigado a: Practices, issues, and trends in student test score reportingLigado a: Considerations for the administration of tests to special needs students : accomodations, modifications, and moreLigado a: Test administrationLigado a: Test production effects on validityLigado a: Designing tests for pass-fail decisions using item response theoryLigado a: Designing computerized adaptative testsLigado a: Designing ability testsLigado a: Developing test forms for small-scale achievement testing systemsLigado a: Vertical scalesLigado a: Practical issues in designing and maintaining multiple test forms for large-scale programsLigado a: Item analysisLigado a: Anchor-based methods for judgmentally estaimating item statisticsLigado a: language issues in item developmentLigado a: Fairness review in assessmentLigado a: Item editing and editorial reviewLigado a: Innovative item formats in computer-based testing : in pursuit of improved construct representationLigado a: Item and prompt development in performance testingLigado a: selected-response item formats in test developmentLigado a: Computerized item bankingLigado a: Standard settingLigado a: Determining the content of credentialing examinationsLigado a: Identifying content for student achievement testsLigado a: Content-related validity evidence in test developmentLigado a: Prepearing examinees for test taking : guidelines for test developers and test usersLigado a: Item and test development strategies to minimize test fraudLigado a: Evidence-centered assessment designLigado a: Contracting for testing servicesLigado a: Contracting for testing servicesLigado a: The standards for educational and psychological testing : guidance in test developmentLigado a: Twelve steps for effective test developmentIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Routledge, 2006Descrição: 778 p.ISBN: 0805852654.Assunto - Nome comum: Psicométricas | Construção de Testes | Validade de Testes | testes psicológicos | Desenvolvimento de Items | Metodologia | Desenvolvimento de testes | Análise de Items | Avaliação Classificação: 2222 - Escalas de Desenvolvimento | 2220 - Testes de Avaliação Psicológica | 2200 - Psicometria, Estatística e Metodologia Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | C4 DOWN1 | Disponível | 18159 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.