Vista normal
Vista MARC
Applied ecological psychology for schools within communities : assessment and intervention / eds. Jody L. Swartz, William E. Martin
Ligado a: Ecological psychology theory: historical overview and application to educational ecosystemsLigado a: Characteristics of the learning environment : students, teachers, and their interactionsLigado a: Ecological interventions with studentsLigado a: Principles and application of ecological assessment for teachersLigado a: Ecosystemic intervention with teachers : a collborative approachLigado a: Assessment and interventions with schoolsLigado a: Developing an ecoligical mind-set on school-community collaborationLigado a: School-to-work transition : ecological considerations for career developmentLigado a: School-to-work transition : ecological considerations for career developmentLigado a: Reconnecting schools with families of juvenile offendersLigado a: Integrated application of applied ecological psychology in schools within communitiesLigado a: Future directions : specification, validation, and funding of ecologically based interventions for schools within communitiesIdioma: Inglês.País: Estados Unidos, New York.Publicação: New York : Routledge, 1997Descrição: 241 p.ISBN: 0805819908.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional | 4300 - Psicologia Comunitária Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | E2 SWAR1 | Disponível | 20914 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.