Vista normal
Vista MARC
School psychology. perspectives and issues / Gary Phye
Ligado a: Education of the gifted and talented : implications for school psychologyLigado a: School psychology : the development of a professionLigado a: Issues in psychoeducational assessmentLigado a: Nonbiased assessmentLigado a: School psychologists as consultants in the evaluation of learning and intervention outcomesLigado a: Roles and status of school psychologyLigado a: Assessment of high-risk preschoolers and children and adolescents with low-incidLigado a: Assessment and interventions for midly retarded and learning disabled childrenLigado a: Behavioral consultationLigado a: School psychologists and the mental health needs of studentsLigado a: Issues in accreditation, artification and licensurePublicação: New York : Academic Press, 1979Descrição: 348 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | DR PHYN1 | Disponível | 2626 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.