Vista normal
Vista MARC
Cognition, curriculum, and literacy / compil. Carolyn Hedley ; co-aut. John Houtz ; co-aut. Anthony Baratta
Ligado a: New literacy : a future retrospectiveLigado a: Music composition through midi applicationsLigado a: Mathematical knowledge and the preschool learnerLigado a: Cognitive processing and learning mathematicsLigado a: Cognitive science and science educationLigado a: Curriculum and young gifted children : a dilemma in developmentLigado a: For literate lives : the possibilities for elementary schoolsLigado a: Content area reading and studyLigado a: Artificial intelligence and computer-based learningLigado a: Ethical and moral dimensions of language in classroomsLigado a: Environments that support creative thinkingLigado a: Prerequisite knowledge for learning and problem solvingLigado a: Vygotskian perspective on verbal thinking and writingLigado a: Teaching of thinking : perspectives and approachesLigado a: Developing the spectrum of human intelligencesPublicação: New Jersey : Ablex, 1990Descrição: 233 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 HEDL1 | Disponível | 5471 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.