Imagem de capa local
Imagem de capa local
Vista normal Vista MARC

Revision cognitive and instructional processes / eds. Linda Allal, Lucile Chanquoy, Pierre Largy

Ligado a: The study of revision as a writing process and a learning-to-write processLigado a: Efects of coolaborative revision on children's ability to write understandable narrative textsLigado a: Integrated writing instruction and the development of revision skillsLigado a: Insights from instructional reasearch on revision with struggling writersLigado a: Revision of form and meaning in learning to write comprehensible textLigado a: Audience perspective in young writers' compising and revisingLigado a: Revision in the context of different drafting strategiesLigado a: Orthographic revision : the case of subject-verb agreement in FrenchLigado a: Processing time and cognitive effortin revision : effects of error type and of working memory capacityLigado a: What triggers revision?Autor secundário: Allal, Linda, ed.;Chanquoy, Lucile, ed.;Largy, Pierre, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Boston : Kluwer Academic Publishers, 2004Descrição: 233 p.ISBN: 1402077297.Coleção: Studies in Writing, Vol. 13Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Revisão | Escrita | Leitura | Compreensão da leitura | Revisão colaboradores Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Coleção Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA UIPDCE E2 ALLA3 Disponível 19341

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.

Clicar numa imagem para a ver no visualizador de imagens

Imagem de capa local