Vista normal
Vista MARC
Revision cognitive and instructional processes / eds. Linda Allal, Lucile Chanquoy, Pierre Largy
Ligado a: The study of revision as a writing process and a learning-to-write processLigado a: Efects of coolaborative revision on children's ability to write understandable narrative textsLigado a: Integrated writing instruction and the development of revision skillsLigado a: Insights from instructional reasearch on revision with struggling writersLigado a: Revision of form and meaning in learning to write comprehensible textLigado a: Audience perspective in young writers' compising and revisingLigado a: Revision in the context of different drafting strategiesLigado a: Orthographic revision : the case of subject-verb agreement in FrenchLigado a: Processing time and cognitive effortin revision : effects of error type and of working memory capacityLigado a: What triggers revision?Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Boston : Kluwer Academic Publishers, 2004Descrição: 233 p.ISBN: 1402077297.Coleção: Studies in Writing, Vol. 13Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Revisão | Escrita | Leitura | Compreensão da leitura | Revisão colaboradores Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Coleção | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | UIPDCE | E2 ALLA3 | Disponível | 19341 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.