Vista normal Vista MARC

As the twig is bent... lasting effects of preschool programs / Consortium Longitudinal Stud.

Ligado a: Epilogue : we never promised you a rose garden, but one may have grown anyhowLigado a: Discussion and implications of the findingsLigado a: Pooled analyses : findings across studiesLigado a: Ids program : an experiment in early and sustained enrichmentLigado a: Philadelphia study : the impact of preschool on intellectual and socioemotional developmentLigado a: Long-term effects of projects head start and follow through : the new haven projectLigado a: Micro-social learning environment : a strategy for accelerating learningLigado a: Mother-child home program of the verbal interaction projectLigado a: Harlem study : effects by type of training, age of training, and social classLigado a: Louisville experiment : a comparison of four programsLigado a: Comparison of five approaches for educating young children from low-income homesLigado a: Gordon parent education infant and toddler programLigado a: Effects of the perry preschool program on youths through age 15 : a summaryLigado a: Early training project 1962-1980Ligado a: History and background of preschool intervention programs and the consortium for longitudinal studiesColectividade-autor (principal): Consortium Longitudinal Stud.Publicação: New Jersey : Lawrence Erlbaum Associates, 1983Descrição: 494 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 CLS1 Disponível 3731

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.