Vista normal
Vista MARC
Qualitative voices in educational research / compil. Michael Schratz
Ligado a: Epilogue : putting voices togetherLigado a: Empty explanations to empty wombs : an illustration of secondary analysis of qualitative dataLigado a: Voices of beginning teachers : computer-assisted listening to their common experiencesLigado a: Understanding the incomprehensible : redundancy analysis as an attempt tp decipher biographic interviewsLigado a: Crosscultural, comparative, reflective interviewing in schonhausen and rosevilleLigado a: Why i like to look : on the use of videotape as an instrument in educational researchLigado a: Finding a silent voice for the researcher : using photographs in evaluation and researchLigado a: Cooperative action to collective self-reflection : a sociodynamic approach to educational researchLigado a: Concept of quality in action research : giving practitioners a voice in educational researchLigado a: Event analysis and the study of headshipLigado a: Theatre of daylight : qualitative research and school profile studiesLigado a: Voices in educational research : an introductionPublicação: London : Falmer Press, 1993Descrição: 193 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Coleção | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | DR | E2 SCHR1 | Disponível | 7016 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.