Vista normal
Vista MARC
Development learning : conflict or congruence? / compil. Lynn Liben
Ligado a: Epilogue : approches to development and learning: conflict and congruenceLigado a: Developmental method, zones of development, and theories of the environmentLigado a: Bandwidths of compotence : the roel of supportive contexts in learning and developmentLigado a: Going for the middle ground : a promising place for educational psychologyLigado a: Educational-developmental psychology and school learningLigado a: Information processing and piagetian theory : conflict or congruenceLigado a: Role of learning in children's strategy choicesLigado a: Necessity : the development component in school mathematicsLigado a: Constructing knowledge in schoolLigado a: Conflict and congruence in development and learningPublicação: Hillsdale : Lawrence Erlbaum, 1987Descrição: 261 p.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | D LIEB1 | Disponível | 7304 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.