`` ``
Vista normal Vista MARC

Perspectives on language & thought : interrelations in development / compil. Susan Gelman ; co-aut. James Byrnes

Ligado a: Beginning to talk with peers : the roles of setting and knowledgeLigado a: Parent-child collaboration in young children's understanding of category hierarchiesLigado a: Language of thinking : metacognitive and conditional wordsLigado a: Acquisition and development of it and because : conceptual and linguistic aspectsLigado a: Constraints on the acquisition of english modalsLigado a: Matter of time : interdependencies between language and thought in developmentLigado a: Language and the carrer of similarityLigado a: Theories, concepts, and the acquisition of word meaningLigado a: Language and categorization : the acquisition of natural kind termsLigado a: Convergences between semantic and conceptual organization in the preschool yearsLigado a: Whole-object, taxonomic, and mutual exclusivity assumptions as initial constraints on word meaningsLigado a: Acquisitional principles in lexical developmentLigado a: Perspectives on thought and language : traditional and contemporany viewsAutor secundário: Gelman, Susan;Byrnes, JamesPublicação: Cambridge : Cambridge University Press, 1991Descrição: 524 p.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA D GELM1 Disponível 7897

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.