Vista normal
Vista MARC
Perspectives on language & thought : interrelations in development / compil. Susan Gelman ; co-aut. James Byrnes
Ligado a: Beginning to talk with peers : the roles of setting and knowledgeLigado a: Parent-child collaboration in young children's understanding of category hierarchiesLigado a: Language of thinking : metacognitive and conditional wordsLigado a: Acquisition and development of it and because : conceptual and linguistic aspectsLigado a: Constraints on the acquisition of english modalsLigado a: Matter of time : interdependencies between language and thought in developmentLigado a: Language and the carrer of similarityLigado a: Theories, concepts, and the acquisition of word meaningLigado a: Language and categorization : the acquisition of natural kind termsLigado a: Convergences between semantic and conceptual organization in the preschool yearsLigado a: Whole-object, taxonomic, and mutual exclusivity assumptions as initial constraints on word meaningsLigado a: Acquisitional principles in lexical developmentLigado a: Perspectives on thought and language : traditional and contemporany viewsPublicação: Cambridge : Cambridge University Press, 1991Descrição: 524 p.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | D GELM1 | Disponível | 7897 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.