Imagem de capa local
Imagem de capa local
Vista normal Vista MARC

International handbook of emotions in education / ed. Reinhard Pekrun, Lisa Linnenbrink-Garcia

Ligado a: Conclusions and future directionsLigado a: Measuring situated emotionLigado a: Autonomic nervous system measurement of emotion in education and achievement settingsLigado a: Neuroscientific contributions to understanding and measuring emotions in educational contextsLigado a: Observational appraoches to the measurement of emotionsLigado a: Self-report measures of academic emotionsLigado a: The influence of culture on emotionsLigado a: Caregiving influences on emotion regulation: educational implications of a behavioral perspectiveLigado a: Teacher emotionsLigado a: Emotions in advanced learning technologiesLigado a: Situating emotions in classroom practicesLigado a: Emotions in science educationLigado a: Perspectives on emotion in mathematical engagement, learning, and problem solvingLigado a: Transforming students lives with social and emotional learningLigado a: Regulating emotions related to testingLigado a: The role of emotion in engagement, coping, and the development of motivational resilienceLigado a: Academic boredomLigado a: ConfusionLigado a: Anxiety in educationLigado a: Shame and pride and their effects on student achievementLigado a: CuriosityLigado a: Interest and enjoymentLigado a: Emotion regulation in education : conceptual foundations, current applications and future directionsLigado a: Emotional intelligence in educationLigado a: Achievement goals and emotionsLigado a: Control-value theory of achievement emotionsLigado a: An attributional approach to emotional life in the classroomLigado a: Implicit motives, affect, and the development of competencies: a virtuous-circle model of motive-driven learningLigado a: The experience of emotions during goal pursuitLigado a: Affect and cognitive processes in educational contextsLigado a: Concepts and structures of emotionsLigado a: Introduction to emotions in educationAutor secundário: Pekrun, Reinhard, ed.;Linnenebrink-Garcia, Lisa, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Routledge, 2014Descrição: 698 pISBN: 9780415895026.Coleção: Educational Psychology Handbook SeriesAssunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Emoções | Educação | Processo cognitivo | Motivação | Atribuição causal | Sala de aula | Professores | Tomada de decisão | Ansiedade | Criatividade Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 PEKR1 Disponível 19676

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.

Clicar numa imagem para a ver no visualizador de imagens

Imagem de capa local