`` ``
Vista normal Vista MARC

Perspectives on socially shared cognition / compil. Lauren Resnick ; co-aut. John Levine ; co-aut. Stephanie Teasley

Ligado a: Problems of direction in socially shared cognitionLigado a: Collaborations among toddler peers : individual contributions to social contextsLigado a: Social interaction as apprenticeship in thinking : guidance and participation in spatial planningLigado a: Sharing cognition through colletive comprehension activityLigado a: Cognitive and social processes in decision makingLigado a: Social organization of distributed cognitionLigado a: Culture and socialization in work groupsLigado a: Characterizing supporting environments for cognitive development : lessons from children in a museumLigado a: Information economy model applied to biological similarity judgmentLigado a: Constructing shared communicative environmentsLigado a: Conversation analysis and socially shared cognitionLigado a: Grounding in communicationLigado a: It's about winning! the language of knowledge in baseballLigado a: Sociocultural approach to socially shared cognitionLigado a: Situating learning in communities of practiceLigado a: Social construction of meaning and cognitive activity in elementary school childrenLigado a: Clash of conversational worlds : interpreting cognitive development through communicationLigado a: Shared cognition : thinking as social practiceAutor secundário: Resnick, Lauren;Levine, John;Teasley, StephaniePublicação: Washington : American Psychological Association, 1991Descrição: 429 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Social Classificação: 3000 - Psicologia Social | 3020 - Processos Interpessoais e de Grupo | 3040 - Percepção Social e Cognição Social Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA S1 RESN1 Disponível 9782

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.