Vista normal Vista MARC

Advances in school effectiveness research and practice / compil. David Reynolds ; co-aut. Bert Creemers ; co-aut. Pamela Nesselrodt ; co-aut. Eugene Schaffer ; co-aut. Sam Stringfield

Ligado a: School effectiveness : the need for an international perspectiveLigado a: Conceptual frameworks on school effectiveness : rational control versus choiceLigado a: Effective instruction : an empirical basis for a theory of educational effectivenessLigado a: Model of elementary school effectsLigado a: Contributions of classroom observation to school effectiveness researchLigado a: Integration of classroom and school process data in school effectiveness researchLigado a: Study of context in school effects research : history, methods, results, and theoretical implicationsLigado a: Outlier studies of school effectivenessLigado a: Analysis of large date bases in school effectiveness researchLigado a: School effectiveness research : a review of the international literatureLigado a: History, value and purpose of school effectiveness studiesLigado a: Preface and introductionAutor secundário: Reynolds, David;Creemers, Bert;Nesselrodt, Pamela;Schaffer, Eugene;Stringfield, SamPublicação: Kidlington : Pergamon, 1994Descrição: 251 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 REYN/D1 Disponível 10910

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.