Vista normal
Vista MARC
Spelling / Rebecca Treiman
Ligado a: Lexical priming of nonword spelling in the regular ortography of italianLigado a: It is misspeled or is it mispelled? the influence of fresh orthographic information on spellingLigado a: Is childrens spelling naturally stage-like?Ligado a: Learning to spell regular and irregular verbsLigado a: Grammar and phonology predict spelling in middle childhoodLigado a: Spelling performance of esl and native speakers of english as a function of reading skillLigado a: Difficulties with consonants in the spelling and segmentation of ccvcc pseudowords : differences among dutch first ...Ligado a: Rules versus analogies in children's spelling : evidence for task dependenceLigado a: Children's sensivity to rime unit frequency when spelling words and nonwordsLigado a: Introduction to special issue on spellingPublicação: Dordrecht : Kluwer Academic, 1997Descrição: 517 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 TREI/R1 | Disponível | 11434 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.