Vista normal Vista MARC

Social influences on vocal development / ed. Charles Snowdon ; ed. Martine Hausberger

Ligado a: Crafting activities : building social organization through language in girls and boys groupsLigado a: Reciprocal interactions and the development of communication and language between parents and childrenLigado a: Resilience of language in humansLigado a: Social influences on vocal learning in human and nonhuman primatesLigado a: Some general features of vocal development in nonhuman primatesLigado a: Social influences on vocal development in new world primatesLigado a: Vocal learning in cetaceansLigado a: Vocal learning in captive bottlenose dolphins : a comparison with humans and nonhuman animalsLigado a: Social influences on the acquisition of human-based codes in parrots and nonhuman primatesLigado a: Social influences on song acquisition and sharing in the european starling - sturnus vulgarisLigado a: What birds with complex social relationships can tell us about vocal learningLigado a: Vocal learning in wild and domesticated zebra finches : signature cues for kin recognition of epiphenomena?Ligado a: Field observations, experimental design, and the time and place of learning bird songsLigado a: Building a social agenda for the study of bird songLigado a: Social interaction and vocal development in birdsLigado a: Social interaction and sensitive phases for song learning : a critical reviewAutor secundário: Snowdon, Charles T., ed.;Hausberger, Martine, ed.Idioma: Inglês.País: Reino Unido.Publicação: Cambridge : Cambridge University Press, 1997Descrição: 352 p.ISBN: 0521495261.Assunto - Nome comum: Etologia Classificação: 2400 - Psicologia Experimental Animal / Psicologia Comparativa Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA ET SNOW/C1 Disponível 11629

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.