Vista normal Vista MARC

Cognition, aging, and self-reports / compil. Norbert Schwarz ; co-aut. Denise Park ; co-aut. Barbel Knauper ; co-aut. Seymour Sudman

Ligado a: Aging and errors of measurement : implications for the study of the life-span developmentLigado a: Age differences in question and response order effectsLigado a: Cognitive performance measures in survey research on older adultsLigado a: Dynamics of survey interviewing and the quality of survey reports : age comparisonsLigado a: Cognitive testing of cognitive functioning questionsLigado a: Asking survey respondents about health status : judgment and response issuesLigado a: Intergenerational communication : the survey interview as a social exchangeLigado a: Aging and message production and comprehensionLigado a: Comprehending spoken questions : effects of cognitive and sensory change in adult agingLigado a: Pressing issues in cognitive agingLigado a: Autobiographical memory and aging : distributions of memories across the life-span asnd their implications for survey ...Ligado a: Metamemory as social cognition : challenges for, and from, survey researchLigado a: Aging, circadian arousal patterns, and cognitionLigado a: Memory, aging, and survey measurementLigado a: Concept of gains in cognitive agingLigado a: Cognitive aging, processing resources, and self-reportLigado a: Self-reports of behaviors and opinions : cognitive and communicative processesLigado a: Cognition, aging, and self-reports : editor's introductionAutor secundário: Schwarz, Norbert;Park, Denise;Knauper, Barbel;Sudman, SeymourPublicação: Levittown : Psychology Press, 1998Descrição: 407 p.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA D SCHW1 Disponível 12240

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.