Vista normal
Vista MARC
Developing engaged readers in school and home communities / compil. Linda Baker ; co-aut. Peter Afflerbach ; co-aut. David Reinking
Ligado a: Ethics of collaborative educational researchLigado a: Multiple entries into inquiry : dissolving the boundaries between research and teachingLigado a: Perspectives for literacy researchLigado a: Engaged assessment of engaged readersLigado a: Concept-oriented reading instruction : an integrated curriculum to develop motivations and strategies for readingLigado a: Beyond reading to learn : developing content and disciplinary knowledge through textsLigado a: Creating motivating contexts for literacy learningLigado a: Children's motivations for literacy learningLigado a: Alternative perspectives for motivationLigado a: Engaging minority students in reading : focus on the urban learnerLigado a: Connecting school and home : construction partnerships to foster reading developmentLigado a: Influence of family beliefs and practices on children's early reading developmentLigado a: Developing engaged readers in school and home communities : an overviewPublicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum, 1996Descrição: 307 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | E2 BAKE1 | Disponível | 13525 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.