Vista normal Vista MARC

Children achieving : best practices in early literacy / Edited by Susan B. Neuman, Kathleen A. Roskos

Ligado a: How do practicing teachers grow and learn as professionalsLigado a: How do we assess young children's literacy learning?Ligado a: How do we foster young children's writing development?Ligado a: What is the role of computer-related technology in early literacy?Ligado a: How do we teach literature to young children?Ligado a: How do we motivate children toward independent reading and writing?Ligado a: How can we foster children's early literacy development through parent involvement?Ligado a: How can we provide for culturally responsive instruction in literacy?Ligado a: How do we provide inclusive early literacy instruction for children with disabilities?Ligado a: How do we teach literacy to children who are learning english as a second language?Ligado a: I NO EvrethENGe : what skills are essential in early literacy?Ligado a: What did developmentally appropriate practice in early literacy?: considering the alphabetLigado a: How can we enable all children to achieve?Autor secundário: Neuman, Susan B., ed.;Roskos, Kathleen A., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Newark : International Reading Association, 2002Descrição: XII, 323 p. : il.ISBN: 0872071936.Assunto - Nome comum: Psicologia da Educação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 NEUM1 Disponível -151222

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.