Vista normal Vista MARC

On reading books to children : parents and teachers / Edited by Anne Van Kleeck, Steven A. Stahl, Eurydice B. Bauer

Ligado a: What do we expect storybook reading to do? how atorybook reading impacts word recognitionLigado a: Joint reading as a context : explications the ways context is created by participantsLigado a: Research on book sharing : another critical lookLigado a: Storybook reading and young bilingual children : a review of the literatureLigado a: reding, homes, and families : from postmodern to modern?Ligado a: Storybook reading in a multicultural society : critical perspectivesLigado a: Dialogic reading : a shared picture book reading intervention for preschoolersLigado a: Taking advantage of read-alouds to help children make sense of decontextualized languageLigado a: The nature of storybook readings in the elementary school : current practicesLigado a: Reading aloud to young children as a classroom instructtional activity : insights from research and practiceLigado a: A framework for examining book reading in early childhood classroomsLigado a: Book sharing with preschoolers with language delaysLigado a: Diversity in adults styles of reading books to childrenLigado a: Learning words from booksLigado a: Social-emotional requisites for learning to readAutor secundário: Van Kleeck, Anne, ed.;Stahl, Steven A., ed.;Bauer, Eurydice, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2003Descrição: XIII, 403 p. : il.ISBN: 0805839690.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA E2 VANK1 Disponível 14635

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.