Vista normal
Vista MARC
Ethnography and language in educational settings / compil. Judith Green
Ligado a: Inference in preschool children's conversations : a cognitive perspectiveLigado a: Beyond industrial context identification : some thoughts for extending the analysis of deliberate educationLigado a: Discussion : nedded directions in face-to-face interaction in educational settingLigado a: Analysis of teacher-student interaction : expectations communicated by conversational structureLigado a: Social dominance and conversational interaction : the omega child in the classroomLigado a: Cultural and situational variation in language function and use : methods and procedures for researchLigado a: Mapping instructional conversations : a sociolinguistic ethnographyLigado a: When is a context? some issues and methods in the analysis of social competenceLigado a: Entering the child's world : research strategies for field entry and data collection in a preschool settingLigado a: Issues related to action research in the classroom : the teacher and researcher as a teamLigado a: Triangulated inquiry : a methodology for the analysis of classroom interactionLigado a: Ethnography : the holistic approach to understanding schoolingLigado a: Persuasive talk : the social organization of children's talkLigado a: Conversational inference and classroom learningPublicação: New Jersey : Ablex, 1981Descrição: 356 p.Assunto - Nome comum: Comunicação / Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | L GREE1 | Disponível | 3557 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.