Vista normal Vista MARC

Ethnography and language in educational settings / compil. Judith Green

Ligado a: Inference in preschool children's conversations : a cognitive perspectiveLigado a: Beyond industrial context identification : some thoughts for extending the analysis of deliberate educationLigado a: Discussion : nedded directions in face-to-face interaction in educational settingLigado a: Analysis of teacher-student interaction : expectations communicated by conversational structureLigado a: Social dominance and conversational interaction : the omega child in the classroomLigado a: Cultural and situational variation in language function and use : methods and procedures for researchLigado a: Mapping instructional conversations : a sociolinguistic ethnographyLigado a: When is a context? some issues and methods in the analysis of social competenceLigado a: Entering the child's world : research strategies for field entry and data collection in a preschool settingLigado a: Issues related to action research in the classroom : the teacher and researcher as a teamLigado a: Triangulated inquiry : a methodology for the analysis of classroom interactionLigado a: Ethnography : the holistic approach to understanding schoolingLigado a: Persuasive talk : the social organization of children's talkLigado a: Conversational inference and classroom learningAutor secundário: Green, JudithPublicação: New Jersey : Ablex, 1981Descrição: 356 p.Assunto - Nome comum: Comunicação / Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA L GREE1 Disponível 3557

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.