Vista normal
Vista MARC
Children's peer relations: issues in assessment and intervention / ed. Barry H. Schneider, Kenneth H. Rubin, Jane E. Ledingham
Ligado a: Documenting the effects of social skill training with children: process and outcome assessmentLigado a: Designing effective social problem-solving programs for the classrromLigado a: Social behavior problems and social skills training in adolescenceLigado a: Programmatic research on peers as intervention agents for socially isolate classmatesLigado a: Children's social skills training: a meta-analysisLigado a: An evolving paradigm in social skill training research with childrenLigado a: Fitting social skills intervention to the target groupLigado a: Socially withdrawn children: an "at risk" population?Ligado a: The influence of the evaluator on assessments of children social skillsLigado a: Assessment of children's attributions for social skills trainingLigado a: Children's peer relations: assessing self-perceptionLigado a: Observational assessment of social problem solvingLigado a: What's the point?: issues in the selection of treatment objectivesLigado a: Social competence and skill: a reassessementLigado a: Facets of social interaction and the assessment of social competence in childrenIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Springer-Verlag, 1985Descrição: 281 p.ISBN: 9781468463279.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional | Psicologia do desenvolvimento | Relações Interpessoais | Interação social | Competências Sociais | Desnvolvimento social | Resolução de problemas | Meta-análise | Programas | Intervenção Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento | 2840 - Desenvolvimento Psicossocial e da Personalidade Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Coleção | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | UIPDCE | D SCHN/BH1 | Disponível | 19372 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.